Orden Ur En Saga

Den kommande veckan är full bokad men absolut inget Jag och min syster klagar på. Trävt emot, vi vill att helgen ska ta slut så vi får komma ut i landet och sprida vårt budskap om Gud. I veckan åker vi runt i 3 olika kyrkor och föreläser om Gud för barnen i kyrkans församlingar..

Innan en Ny vecka tar tag i oss så ska vi hinna med ett Vackert kyrko besök i våran älskade kyrka. Lyssna på Guds ord. Man kan inte avsluta veckan på ett bättre sätt.
Min syster sover. Och jag är inte trött men ska lägga mig och läsa innan jag avslutar denna lördag helt och hållet.

Hoppas Ni också ska till Kyrkan imorgon. Må Gud vara med Er, vackra Läsare!

Kommentarer
Postat av: S

Jag håller med er om Gud! Och nu i de sista dagarna har folket liksom delats i två klyftor: de som fått sina ögon öppnade och de som fortfarande sover.. Men snart är Guds rike här, tack och lov!

2012-01-15 @ 00:27:57
Postat av: Sandra "Piik" - "Att leva som psykiskt sjuk"

finns ingen blogg som någonsin har skrämt livet ur mig. tills jag kom till den här.



det här är bara sjukt.

hur kan man vara så jävla hjärntvättade?!

_______________________________________

Sandra Piik - "Att leva som psykiskt sjuk"

En blogg om att försöka bli frisk i ett sjuk samhälle.

2012-01-15 @ 09:43:53
URL: http://piiket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0